sobota, 10 stycznia 2015

Recenzja

Hejka.
Jak widnieje w tytule, dzisiaj mam dla Was recenzję.
Moim przedmiotem będą dzisiaj gumki Invisi Bobble.
Są to gumki dosyć nietypowe, dlatego że kształtem przypominają kabel od telefonu stacjonarnego.
Niestety ja mam kolor czarny, który znacznie wyróżnia się na moich włosach, gdyż jestem blondynką.
Gumki same w sobie są niezwykłe.
Po pierwsze, ich wygląd.
Po drugie, nie plączą włosów.
Po trzecie, trzymają włosy w formie początkowej, tzn. jaką fryzurę ułożyłam sobie na początku dnia tak pozostają do końca.
W zestawie są trzy gumki.
Kosztują one ok. 15 zł
Dostałam je w prezencie, ale wydaje mi się, że i tak bym je kupiła.



Jakiego typu posty chcielibyście u mnie częściej widywać?

8 komentarzy:

  1. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 5000 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz może gdzie można takie kupić? :) ja bym z chęcią przygarnęła takie czarne

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny być stacjonarnie w sklepie Hebe, ale możesz poszukać na internecie :)

      Usuń
  3. Wow,jakie orginalne gumki :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. slyszalam o nich i zastanawiam sie nad kupnem, ale ja nalogowo gumki gubie, wiec chyba lepiej, zebym uzywala tych zwyklych

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam te gumki, ale nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/omg-is-january.html
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/come-with-me-for-walk.htmlzapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  7. oo moze kupie w najblizszym czasie - sa super <3
    Dorey blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń