środa, 14 stycznia 2015

Znów wolne


Hej, 
cieszę się samym faktem tego, że zaraz praktycznie mam ferie. Dwa tygodnie wolnego już od piątku tak na prawdę.
A śnieg? No cóż. Jak nie było tak nie ma u mnie. Chociaż blog jest w zimowym klimacie.
Niby śnieg był przez trzy dni, ale teraz to cały czas deszcz, wiatr i +10 stopni.
Co planuję na ferie? Na razie to mam tylko jedną imprezę osiemnastkową, ale słyszałam, jak rodzice mówili o wyjeździe w góry, więc może się uda i pojedziemy na jakiś weekend.
Na razie jest jeszcze szkoła. To tylko czysta formalność, bo dwa dni, a jutro jest już narada, więc na ten semestr oceny są już wystawione.
Na zakończenie trochę zimy.



Kiedy zaczynacie ferie? :)

5 komentarzy:

  1. U mnie śniegu tak samo nie ma XC
    a ferie mam dopiero 14 lutego.

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zaczynam 2 lutego ;) już niedługo! <3

    Zapraszam na nowy post - www.correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod koniec stycznia ach ;) :* Śliczny ten śniegowy desing <3
    Obs za obs ? Zaacznij kochana a napewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń