środa, 7 stycznia 2015

Byle do ferii

Hejka,
niedawno było wolne, ale komu znów zaszkodzi przerwa?
Jako pierwsza mam ferie, więc zaczynają się one 17 stycznia.
Z jednej strony to dobrze, bo nie trzeba chodzić do szkoły itp.
Ja jednak nie cieszę się z tego powodu.
Mamy jeszcze tylko 7 dni na poprawy i tego typu rzeczy do zakończenia semestru.
Teraz mam od ogroma poprawek i ostatnich zaliczeń. Już w piątek czeka mnie kilka rzeczy.
Śnieg?
Obecny!
Deszcz?
Niestety dzisiaj zaczął padać.
Jednak mam nadzieję, że dotrwa ten śnieg do moich ferii.
P.S. Tak się prezentują poranne mrozy :)

6 komentarzy:

  1. ja też mam ferie jako pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam ferie tak szybko,. i szczerze - też się nie cieszę z tego powodu :)

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. my zaczynamy 17 stycznia:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi zostało jeszcze 3 tygodnie do ferii :/ ale za dwa tygodnie jadę na wycieczkę, więc właściwie to 10 dni szkoły do wolnego <3

    Zapraszam na nowy post www.correct-incorrect.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcie! JA także nie mogę się doczekać ferii! Mam jeszcze jakieś 2 tygodnie nauki i muszę się zebrać do nauki. ;/
    Pozdrawiam, Gabi z:

    OdpowiedzUsuń
  6. http://gabriela-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń