niedziela, 8 września 2013

Pierwszy weekend

hei,
tak więc już prawie końcówka pierwszego weekendu w roku szkolnym. Kto go nie oczekiwał z upragnieniem? Poza tym, że studenci mają jeszcze prawie miesiąc przerwy to na pewno każdy uczeń czekał na to cały tydzień.
W piątek z racji tego, że kończę lekcje wcześniej, poszłam na miasto. Spotkałam tak sporą część swojej poprzedniej klasy, a potem spotkaliśmy naszą polonistkę z gimnazjum. Pani bardzo się cieszyła na nasz widok i nas powyściskiwała. Bardzo tą Panią lubiłam, była moją ulubioną.
W sobotę spotkałam się z Melą, która chodzi do szkoły 70 km ode mnie i tam też mieszka w internacie, także dla siebie mamy tylko weekendy. Tak więc ten dzień spędziłyśmy cały tylko we dwie. Było fajnie tak pójść sobie zjeść lody, pogadać trochę.
Dzisiaj miałam dzień relaksu. Wstałam późno, nie wychodziłam nigdzie. Trochę się opalałam czytając gazetkę na tarasie.
A jutro? Jutro znowu do szkoły. Zadania już wszystkie zrobione, naszykowana też jestem całkowicie. Tylko muszę iść spać wcześniej, bo pobudka o 6.30.



Jak Wam minął pierwszy tydzień w szkole? Co robiliście w weekend?

3 komentarze:

  1. jutro niestety do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ostatnie zdjęcie chmur :)
    Zaintrygował mnie Twój blog - widzę, że dopiero się rozkręcasz, więc dołączam do obserwujących. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :3
    35dni.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń