poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Spring time

Hej ;)
Mam dla was filmik "Spring time".
Znowu się ładował na YT pół dnia. Przepraszam za jakość, bo teraz jest jeszcze koszmarniejsza. Głos szedł szybciej niż obraz, ale cóż. Zbieram na kamerę, jestem w połowie drogi do sukcesu. A teraz zapraszam na filmik.

Chciałam Wam też podziękować za ponad 500 odwiedzin, 50 komentarzy i 5 obserwatorów. To dla mnie bardzo ważne. Dziękuję Wam, bo bez Was nie osiągnęłabym takiego wyniku. Wiem, że to mało w porównaniu z innymi bloggerkami, ale cieszę się tym.


W Kościele rano w sobotę byłam. Msza odbyła się szybciutko, już po 15 min był koniec. Ogólnie to ksiądz ochlapał mnie wodą święconą prosto w twarz :D. Wczoraj na obiedzie była u mnie cała rodzina (czyt. 13 osób - ogółem było nas 13 osób). Siedzieli do 22 prawie. Ale nie powiem, że nie było fajnie, bo było. W ogóle to były najlepsze święta w moim życiu :D ^.^
Tak byłam wczoraj ubrana :)

7 komentarzy:

  1. Śliczna koszula *.* Dziękuję, że odpowiedziałaś na ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula <3333

    obserwuje i licze na rewanż
    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz, a dzisiaj zapraszam na nowy wpis

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super film ;> Gratuluję odwiedzin *.*

    Obserwuję i liczę na to samo ;> U mnie konkurs na design bloga.
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog i notka : 3
    Dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń