czwartek, 28 marca 2013

Święta tuż tuż...

Więc tak. Wiem, że nie zaczyna się zdania od więc, ale kit z tym. Niedługo święta, w sumie to chyba już są (czy jakoś tak). Od wczoraj mamy wolne. W końcu odpocznę od szkoły i w ogóle od wszystkiego. Ogólnie ten tydzień szkolny był fajny, bo krótki i mało lekcji.
Chciałam nakręcić dla was filmiki kamerą, bo koleżanka ma, ale coś jej się z baterią stało i nie działa i nie pożyczy. Stety bądź niestety kolejny tag, o Wielkanocy i wiośnie, nakręcę kamerką tą z komputera. Zrobię to jakoś na dniach, jak nie dzisiaj to jutro, ale raczej jutro.
Zjadłam pół opakowania truskawek, a z reszty zrobię sobie szejka ;]
Koleżanka powiedziała mi ostatnio, że mam bzika na punkcie fotografowania jedzenia. Zauważyłam właśnie, że ona ma racje, bo mam na komputerze pełno takich zdjęć.
To ta pinezka z targów pracy.
A to wczorajszy outfit. Mam takie falowane włosy, bo wieczór wcześniej zaplotłam sobie warkoczyka na noc.

17 komentarzy:

  1. Truskawki *.* Masz cudowne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bloog, na serioooxD
    Obserwuje i licze na cb! :D
    http://martynkabloog.blogspot.com/
    Za kom też seie nie obrażę.

    OdpowiedzUsuń
  3. awww truskawki , z bitą smietaną najlepsze *__*
    Wyłacz tą cholerną werysfikacje obrazkową :D !!!!
    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to jest wersyfikacja?! na serio, nie wiem co to :D

      Usuń
  4. mniaaam truskawki ;)
    Zapraszam do mnie skomentuj , zaobserwuj a zrobie to samo ♥ ♥ to dla mnie ważne :)
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w święta, na moim blogu mam specjalne życzenia dla blogerek ;) zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny wpis(; wydajesz się bardzo sympatyczna. będę wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń
  7. Love-love-love how wavy your hair is, Laura!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. smacznie wygląda ta trudskaweczka ;-)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt :)
    U mnie konkurs do wygrania desing: http://only-girl-blog.blogspot.com/2013/03/konkurs-wygraj-desing.html

    OdpowiedzUsuń
  10. TRuuuuuuuuuuuSSSKKKAaaaaaWki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Truskawy <3
    Fajny outfit.
    yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń