sobota, 6 kwietnia 2013

Przerwa

Hej ;)
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale miałam spore zamieszanie w szkole. Jak wiecie, chodzę do trzeciej klasy gimnazjum. Niedługo mam testy, dlatego rzadko będę na blogspocie, a jeszcze rzadziej będę dodawała testy. Na pewno w weekend znajdę chwilkę czasu. Chciałam was właśnie poinformować o tej sytuacji.
Pogoda jaka jest każdy widzi. Kwiecień plecień, bo przeplata - trochę zimy... Ale nie ma lata. Podobno w ogóle wiosny ma nie być tylko od razu lato. Za dobrze to nie jest :/.
Wczoraj byłam w przedszkolu na urodzinach jakiegoś chłopczyka i pilnowałam ich tam. Zarobiłam pieniądze, niedużo, ale mam. Chyba to były moje pierwsze zarobione pieniądze (a może nie). Tak czy siak, było fajnie.
Zapomniałam wam pokazać, co dostałam na Wielkanoc. W sumie to rodzice dali mi kasę, a brat słodycze.

Nie wiem, kiedy następnym razem napiszę, ale chyba to będzie w następny weekend.

4 komentarze: