poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Po wszystkim

Heeej
W końcu jest już po testach. Wiem, że strasznie długo mnie nie było, ale już wszystko będę nadrabiać.
Testy poszły mi dosyć dobrze. Matematyka, której się obawiałam najbardziej była banalna, reszta też dosyć prosta. No ale nie będę gadać o testach.
Jest już majówka. Od piątku mamy wolne. Do szkoły idziemy dopiero w przyszły poniedziałek. Tyle wolnego czasu. W sobotę robię grilla i przyjdzie do mnie sześć dziewczyn. Będzie się działo :D
Mam do was jeszcze jedno ważne pytanie.
Chcę iść do liceum z profilem humanistycznym. Dowiedziałam się jednakże, że idą tam same dziewczyny "plastiki", z którymi się nie zadaję i wolałabym z nimi raczej nie przebywać za często. Na biol-chem ani na politechniczny nie pójdę. Został tylko historyczno-prawny. I teraz pytanie. Pójść na ten profil humanistyczny i męczyć się z nimi trzy lata, czy lepiej na hist-praw, w którym gorzej się czuję, ale będą moi ludzie?
zdjęcie ma już jakiś czas, ale nie miałam nawet czasu zrobić nowe
oczywiście jedzenie na blogu musi być :D

P.S. Zdjęć z tego, jak wyglądałam na egzaminy nie mam, ale jak będę miała czas to ubiorę się tak samo i wam pokażę ;]

P.S.2 To jest blog dziewczyny, która poleca blogi innych. Także ten : http://willbefineee.blogspot.com

5 komentarzy:

  1. co do wybory szkoły ja wybrałabym his-prawny. Sama niestety czuję się źle w przedmiotach humanistycznych :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie piszesz:)zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybierz szkołę i kierunek który lubisz! Będziesz musiała zajmować się tym prawie przez całe życie :) wiem że wybierzesz dobrze :) cass-idy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś pewna, że te dziewczyny dostaną się do liceum? No bo wyników jeszcze niema więc nie można być aż takim pewnym ;D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Frugoo <3
    Genialny blog i super post <3
    Obsrwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń