wtorek, 19 marca 2013

Winter again

Hehe, także ten. Mówiłam, że już będzie wiosna, a tu co? ZIMA! Matka natura zrobiła nas w konia. Czyżby Święta Wielkanocne były w tym roku białe? W ogóle dzisiaj rano ledwo wyszłam z domu. A jeszcze wczoraj (w sumie to dzisiaj) od 00.00 do 04.00 nie było prądu w całym mieście, a nawet dalej. No to mamy znów zimę.
Hehe, tyle śniegu napadało, że mi całe okno zakryło :D

Mam jeszcze coś dla was. Myślałam nad tym, żebym może zaczęła dodawać swoje codzienne stroje. To się chyba nazywa outfit czy jakoś tak (nie mam pojęcia :D ). To może zacznę już dziś, a wy powiecie czy chcecie, czy nie.
 Mój wczorajszy strój.
I dzisiejszy :)

W czwartek jest Dzień Wiosny i zamiast lekcji mamy w szkole różne gry i zabawy. A w przyszłą środę idziemy ostatni raz do szkoły przed świętami, Jupi ;]

1 komentarz: