niedziela, 17 marca 2013

Tyle słońca w całym mieście...

Dzisiaj rano obudziło mnie słoneczko. Tak pięknie świeci. Mam nadzieję, że to już tak na stałe. Z tego co wiem, to ma być już cieplej, a w czwartek to ma być nawet 10 stopni na plusie. Piękna pogoda na dzień wagarowicza. Ale chyba będę szła do szkoły. Mamy jakieś zabawy mieć i chodzenie po klasach. Dowiedziałam się, że mam być jedną z pięciu osób, które będą organizować te zabawy. Fajnie wiedzieć.

Wczoraj byłam z Darią na dworze. Poszłyśmy do Polo i kupiłyśmy truskawki. Pierwsze w tym roku. Mniam ;]. Też było takie słoneczko, ale troszkę zimniej. Po obiedzie idę gdzieś na spacer. Wieczorem będę się musiała uczyć, bo jutro z fizyki sprawdzian i poprawa kartkówki z "Krzyżaków", bo więcej niż połowa klasy dostała z tego jedynki ^^

U was też tak świeci słoneczko?

4 komentarze:

  1. bardzo byśmy chciały żeby te słoneczko u nas świeciło ale niestety trzebaa jeszcze czekać..
    fajny blog, będziemy wpadać. obserwujemy ;D
    zapraszamy do Nas ♥ http://przyjazn-jest-piekna.blogspot.com/ : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post ♥ mój nowy link do bloga to cass-idy.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń