sobota, 23 marca 2013

Chora :/

Dużo osób chorowało, teraz przyszła kolej na mnie. Nie wiem, czy to choroba, czy przeziębienie, ale i tak źle się czuję. Z tego właśnie powodu nie będzie dzisiejszego outfitu, ale dodam wczorajszy, na którym wyglądam mniej tragicznie. Wczorajszy dzień nie był nudny, ale po 4 lekcji miałam już dość, a zabawy były do 7 lekcji. I właśnie od wczoraj czuję się tak, jak się czuję. Niestety musiałam dzisiaj był w szkole.
Od wczoraj do jutra mam rekolekcje. Mamy je o 19. Siedziałam wczoraj w Kościele i prawie zasypiałam, taka zmęczona byłam, a do tego głowa mnie bolała. Dzisiaj jest Droga Krzyżowa przez miasto, ale no nie idę. Jutro chyba też do Kościoła nie idę, zobaczymy.
To jest właśnie wczorajszy outfit.

EDIT: To jest wpis z wczoraj, ale nie dodałam, bo byłam taka wykończona, że zasnęłam.

7 komentarzy:

  1. szczerze co sama nie wiem :/ zrobił mi się taki guz na stopie i boli :(

    OdpowiedzUsuń
  2. rekolekcje macie o 19? ;o jeju czemu tak późno ;o

    + zapraszam do mnie na konkurs! do wygrania zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym być chora , po świętach , bo mi się nie chce chodzić do szkoły ;//

    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. this is such an adorable sweater - I can only imagine how comfy it is! jealous:-)

    OdpowiedzUsuń