niedziela, 25 stycznia 2015

Moje ulubione instagramy

Hej,
dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem tematycznym.
Pokażę Wam 5 instagramów, które obserwuję i bardzo lubię.
Polecam i zapraszam również do obserwacji mojego.

5.
Fit Stefa

Polka prowadząca zdrowy tryb życia, zajmująca się ćwiczeniami na siłowni i fitnessem.
To można przeczytać o niej. Jest dla mnie inspiracją. Czasami patrząc na nią aż chce mi się ćwiczyć i jeść te wszystkie zdrowe rzeczy.


4.
Berry Malinowska

Polska youtuberka mieszkająca w Warszawie. Na pierwszy rzut oka prowadzi dosyć intensywny tryb życia, gdyż na jej instagramie dosyć często pojawiają się zdjęcia z różnych koncertów czy miejsc egzotycznych, które odwiedziła. Robi dobre zdjęcia, na które fajnie się patrzy.


3.
Laurdiy

Kolejna youtuberka, tym razem z serii zagranicznych. Uwielbiam jej diy (do it yourself - zrób to sam). Chętnie polecam osobom, które uwielbiają prace ręczne. Pojawiają się u niej nie tylko zdjęcia jej prac, lecz również życie prywatne. A kto nie lubi wiedzieć co się dzieje u innych osób?


2.
Linnlowes

Moja inspiracja nr 1. jeśli chodzi o ćwiczenia i zdrowe odżywianie się. Jej instagram zainspirował by nawet największego lenia, żeby się trochę poruszał. Bo kto nie chciałby mieć tak boskiego ciała?


1.
Infinitywonder

Już na wstępie znajduje się cudowny napis:
"As humans, we destroy everything we touch. Including each other."
("Jako ludzie niszczymy wszystko, czego dotkniemy. Wliczając w to siebie nawzajem")
Jednak to nie ma się zupełnie do tego, co się tam znajduje. Nie można określić w jakiej kategorii są tam zdjęcia/obrazki, gdyż tu jest wszystko. Napisy, sławne osoby, wycinki z filmów. Dlatego właśnie tak bardzo lubię tą stronę. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.


Mój instagram

Zachęcam również do podawania swoich instagramów.

11 komentarzy:

  1. jak dotąd nie słyszałam o zadnym z tych instagramów :) moj nick to ann_3121 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dziś chyba tez moje ulubione profile ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój instagram świeci pustkami i wieje nudą,ale zapraszam :D alittledampir

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ig Berry i Laurdiy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubię przeglądać instagrama LaurDIY :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham tą aplikację :D! mój nick to @zuziix

    Pozdrawiam correct-incorrect.blogspot.com i zapraszam na nowy post♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Instagram LaurDIY jest również moim ulubionym :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie słyszałam o tych insta ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne instagramy. Najbardziej mi się chyba podobają zdjęcia z numeru 2 :)

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń