czwartek, 22 stycznia 2015

Moje TOP 5 Filmów

Hejka,
ferie - czas wolny. Co robić, jeżeli ktoś siedzi w domu? No na pewno nie uczyć się. Dlatego dzisiaj pokażę Wam 5 moich ulubionych filmów, które możecie obejrzeć w wolnych chwilach.
Zapraszam!

Nr 5 
"Podryw na głupka"

Komedia z serii romantycznych. Porzucony chłopak postanawia rozpocząć życie playboya. Zauroczy w sobie jedną konkretną dziewczynę, w której sam się później nieodwracalnie zakocha i dla niej się zmieni.


Nr 4 
"Przerwana lekcja muzyki"

Gatunek: biograficzny, dramat, psychologiczny. Dziewczyna trafia do zakładu psychiatrycznego. Poznaje tam osobę, która od 8 lat przebywa w zamknięciu. Zaprzyjaźnia się z nią i razem stawiają czoła personelowi i wspólnie się wspierają.


Nr 3 
"Koszmar matki"

Młody chłopak od pierwszego wejrzenia zakochuję się w tajemniczej dziewczynie. Nikt jednak nie zna jej mrocznego sekretu. Chora psychicznie bardzo często zmienia miejsce zamieszkania. Co jest tego przyczyną?


Nr 2 
"Charlie"

Zamknięty w sobie chłopak rozpoczyna naukę w liceum. Zaprzyjaźnia się z uczniami ostatniej klasy. Przeżywa z nimi cudowne chwile i wydaje się zapominać o swoich problemach. Czy uda mu się być całkowicie szczęśliwym?


Nr 1 
"Szkoła uczuć"

Popularny w szkole chłopak zrobił coś nieodpowiedniego i za karę musi to odpracować. Zaczyna przez to spotykać się z nieśmiałą dziewczyną, która ma nauczyć go roli do sztuki. Dziewczyna jest chora i chłopak dowiaduje się o tym dopiero, gdy są razem. Jednak nie zamierza się poddać.



Każdy z wymienionych tu filmów trafił w moje serce i pokazuje inny aspekt życia. Serdecznie polecam te filmy, gdyż według mnie są genialne. Mój numer 1 oglądałam już wieeeele razy.

Jakie filmy Wy możecie mi polecić?

11 komentarzy:

  1. oglądałam jedynie szkołę uczuć:D
    Polecam Dary Anioła<3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dni temu oglądałam ''Podryw na głupka'' i pokochałam ten film <3
    Polecam: ''Zbuntowana księżniczka'', ''Angus stringi i przytulanki'', ''Dary anioła:Miasto kości'', ''Piękne isioty'', ''Miłosny kąsek'', ''Niezgodna'', ''Love Rosie'' i ''Zostań jeśli kochasz'' :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam szkołę uczuć! :D
    Poleca Ci ostatnią piosenkę, i że Cię nie opuszczę, miasto aniołów :)
    Pozdrawiam! :)
    MalinowaMamba - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoła uczuć i charlie to super filmy :)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com wyniki konkursu już są! sprawdź czy wygrałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Charlie jest pięknym filmem, ach :) Kochana będę bardzo wdzięczna za pomoc - kliknięcie w link choies w moim ostatnim poście:)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych wymienionych znam tylko szkołę uczuć i również uwielbiam :) a polecić nic nie mogę,bo mało filmów oglądam ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoła uczuć to jedyny tego typu film, który przetrwałam i obejrzałam cały. I nawet polubiłam!

    ____________________________
    Obserwacja za obserwacje? :)
    Zacznij, a odwdzięczę się!

    http://liarsbyzara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznaję, że twoich ulubionych filmów nie oglądałam.
    Ja polecam szczerze "Weronika Postanawia Umrzeć", daje do przemyślenia, można się wzruszyć.

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznaję, że twoich ulubionych filmów nie oglądałam.
    Ja polecam szczerze "Weronika Postanawia Umrzeć", daje do przemyślenia, można się wzruszyć.

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkole uczuć tylko widziałam :)

    OdpowiedzUsuń