środa, 28 sierpnia 2013

sheinside

Hej,
na pewno dużo osób z Was już słyszało o sklepie sheinside.com, a niektórzy najprawdopodobniej już z tej strony zamawiali i są zadowoleni (z opinii osób korzystających z tej strony). Ta sieciówka także trafiła w moje serce i postanowiłam ją poprzeglądać trochę. W końcu zdecydowałam się coś z niej zamówić i przyszła dosyć luźna bluza galaxy. Było to dosyć dawno, gdyż tą stronę "znalazłam" chyba w lutym, a bluzę zamówiłam jakoś na końcu marca.

Jestem z niej w pełni zadowolona i chyba w najbliższym czasie zamówię coś jeszcze z tej strony.


A oto jeszcze kilka rzeczy z tej strony, które mi się bardzo spodobały (możliwe, że to z nich coś wybiorę ^^).
1/2/3



1/2/3





1/2/3

1/2/3


 1/2/3




1/2/3


1/2/3





1/2/3

2 komentarze:

  1. Trzeba przyznać, że SheInside ma ciekawy asortyment. ;)

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń