czwartek, 2 kwietnia 2015

Wiosenne porządki

Hejka!
Wiosna już jest od jakiegoś czasu. Przyjęło się, że akurat w tą porę roku robimy "wielkie sprzątanie". Wiadomo, że nikt sprzątać nie lubi. Jednakże żeby nie robić wszystkiego na ostatnią chwilę, podam Wam kilka sprawdzonych wskazówek, jak ja sprzątam u siebie w pokoju. Mam nadzieję, że się przydadzą, a może i sami tak robicie.

Przede wszystkim należy włączyć muzykę!

Szafa
Zaczynam od przejrzenia mojej szafy. Przymierzam ubrania, odkładam te za małe, w których już nie chodzę, a resztę układam z powrotem ładnie na półkach. Odkąd przeprowadziłam się do dużego domu lepiej udaje mi się utrzymać porządek w szafie. Poprzednia nawet się nie zamykała, nie dbałam w ogóle o to, jak wygląda jej wnętrze. Teraz się to zmieniło.

Biurko
Zwykle na moim biurku znajduje się nieład. Pełno jest papierków, zapisanych kartek, a i w szufladzie nie jest najczyściej. Zbieram wszystko, co nadaje się do wyrzucenia i po prostu daję to do kosza. Długopisy i ołówki odkładam na miejsce. Brudne szklanki i talerze zanoszę do kuchni. Ogólnie to układam wszystko tak, aby wyglądało na posprzątane.

Łóżko
Zmiana pościeli i doprowadzenie łóżka do stanu, gdzie można na nim spokojnie usiąść bez brudzenia pościeli to najlepsze sprzątnięcie go bez większego wysiłku. W dodatku poskładane łóżko daje nam większą przestrzeń i pokój od razu wygląda na 10000 razy bardziej uporządkowany.

Półki
Zaczynam od schowania do szuflad tych rzeczy z półek, których nie potrzebuję. Część rzeczy, które ogólnie nie są mi już potrzebne, ale szkoda wyrzucić ( xD ) pakuję do worków i wynoszę na strych. Można przez to zaoszczędzić sporo miejsca.

Pokój
Zbieram książki, które mam zwykle porozwalane wszędzie, gdzie tylko można. Wycieram kurze i odkurzam. Pozbywam się wszystkich niepotrzebnych rzeczy. Chowam ubrania z krzesła, fotela i pufy do szafy. Robię wszystkie czynności sprzątające, które trzeba zrobić co tydzień.

Pokój jest gotowy do pokazania jako posprzątany.

17 komentarzy:

  1. ale masz świetny pokój! bardzo mi się podoba, można wiedzieć gdzie została zakupiona kanapa? :)
    obserwuje i zapraszam!
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zrobiłam wszystkie wiosenne porządki ;) przepiękny masz pokój ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki przytulny pokoik :) gratuluję takiej motywacji do sprzątania (u mnie bywa różnie) :D
    http://misseraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz prześliczny pokik:*
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę,(sprawdzam,u mnie się pojawia, kto kliknął)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też na szczęście jestem już po wiosennych porządkach :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio robiłam wiosenne porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny pokoik, baardzo klimatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rady, a pokój masz przepiękny! ten sufit!*_*
    u mnie trwa rozdanie kosmetyczne, zapraszam Cię do wzięcia udziału!:)
    http://saszen.blogspot.com/2015/04/give-away.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę się wziąć za wiosenne porządki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! ;)
    Zapraszam na nowo otwartego bloga: mania-szuka-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz śliczny pokój!♥
    świetna tapeta z Audrey ;)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super ; )

    http://brunettevibes.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam zawsze burdel w szafkach, nawet jak sprzątam, to tam zaraz jest bałagan, ale taka widocznie jestem :))
    http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/ - dopiero zaczynam, miło mi będzie jak zajrzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muzyka przy sprzątaniu, bardzo umila nam ten czas ;) Cudowny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń