czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie

Witam w nowym roku!

Postanowiłam również skusić się na tego typu post i wspólnie z Wami powspominać sobie jak to było w zeszłym roku.

Prawie do końca stycznia miałam pewne problemy ciągnące się jeszcze od grudnia 2013 roku.

28 stycznia - przestałam być sama

15 luty - ognisko z przyjaciółmi na rozpoczęcie ferii

23 luty - pierwszy wyjazd do rodziny do Warszawy

8 marzec - cudowne przebudzenie (wersja ojcowska)

31 marzec - pierwsza w życiu przejażdżka na motocyklu

3 maj - wyjazd do kuzyna

12 czerwca - idealne urodziny

10 lipca - koncert hip-hop & reggae

+ urodziny znajomej na "wyspie"

2 sierpnia - wesele jedynego braciszka

30 sierpnia - festiwal kolorów

16 września - wyjazd do Warszawy do Sejmu w ramach projektu

21 września - wesele kuzyna w górach

6 październik - wycieczka klasowa do Międzygórza

15 październik - wyjazd do Belgii w ramach projektu

8 listopada - wyjazd rodzinny do Lublina

29 listopad - Andrzejki z przyjaciółmi

26 grudnia - wyjazd świąteczny do rodziny do Warszawy

31 grudnia - cudownie spędzony ostatni dzień 2014 roku


P.S. Wstałam dopiero o 14 :p

Jak to u Was wyglądało? :D

5 komentarzy:

  1. Świetne podsumowanie, szczęśliwego 2015 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że miałaś ciekawy rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oby nastepny byl rownie dobry i jeszcze lepszy!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :)
    http://dusskaa.blogspot.com/ - zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele się u Ciebie działo, to dobrze:)
    Oby ten rok był jeszcze lepszy.
    Pozdrawiam. [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń