niedziela, 14 grudnia 2014

Sesja ;3

Hej,
w końcu udało mi się napisać jakiś post. Musicie mi wybaczyć, że tak długo zajęło mi to. Niestety szkoła jest teraz bardzo ważna, gdyż zbliżają się święta i mam dużo rzeczy do ogarnięcia. Po szkole wracam do domu i się uczę. Wczoraj cały dzień spędziłam w domu, ucząc się od rana do wieczora. Dzisiaj podobnie to wyglądało. W tygodniu znalazłam jeden dzień, żeby wyjść i porobić trochę zdjęć.



P.S. Niedługo planuję "przemeblowanie" bloga wprowadzające w klimat bardziej zimowy :)





Jak u Was wyglądają ostatnie dni przed świętami?

3 komentarze:

  1. U mnie też mnóstwo nauki :c śliczne zdjęcia, uwielbiam tą piosenkę

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie o dziwo w szkole ostatnio same "luzy" jeden sprawdzian w przyszłym tygodniu i tylko dwie kartkówki :*
    piękne zdjęcia , u mnie niestety po śniegu ani śladu !
    Ahhh ten czas stanowczo za szybko leci ! dopiero co był początek roku szkolnego -a tu już święta ! :)

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masakra w szkole, sliczne zdjecia!
    Weż udział w najlepszym konkursie świątecznym!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń