czwartek, 22 sierpnia 2013

Versatile Blogger Award

Zostałam nominowana jakiś miesiąc temu, ale jak wiadomo, nie mogłam wcześniej, więc oto jest :)
Nominowała mnie Magda z bloga adgam.blogspot.com, za co Jej dziękuję ;]


A oto zasady:

1. Podziękuj osobie, która cię nominowała.
2. Podaj link do jej bloga.
3. Następnie nominuj 15 bloggerek/bloggerów których blogi często odwiedzasz.
4. Na koniec napisz 7 faktów o sobie.

1.Lubię zapach benzyny.

2.Zawsze chciałam mieć siostrę, czy to starszą czy młodszą czy też bliźniaczkę. ^.^

3.Muszę mieć w pokoju przynajmniej jedną świeczkę zapachową.

4.Nienawidzę, gdy ktoś przy mnie piłuje paznokcie (nie znoszę tego dźwięku -.-)

5.Chcę mieć kiedyś tatuaż.

6.Kocham Bruno Marsa <3 (Eda Sheerana też, ale mniej ;p)

7.Podobają mi się białe meble w pokoju.


Zmienię trochę zasady co do nominowania i każdy, kto przeczyta ten post, może taki sam zrobić.


Chciałabym też, abyście w komentarzach napisali kilka faktów o sobie ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz