niedziela, 3 lutego 2013

Jeszcze jeden tydzień

Tak się cieszę, że to dopiero połowa ferii. Dobrze, że to nie jest jeszcze koniec, bo byłyby zmarnowane na przeprowadzkę. Nie to, że się nie cieszę, że będę tam mieszkać, bo cieszę się bardzo. Po prostu będę miała teraz czas dla siebie, na swoje rzeczy. Meble mi zabierają we wtorek lub w środę, więc w pokoju zostanie tylko łóżko ;p
Dzisiaj dzień odpoczynku i leniuchowania. Wstałam po 11 i praktycznie nic pożytecznego nie zrobiłam. Siedzę sobie teraz w piżamce i oglądam Pamiętniki Wampirów ^^. A na 18 idę do Kościoła. Chcieć nie chcę, ale muszę, bo bierzmowanie w tym roku i musimy przybijać pieczątki.
Co będzie w przyszłym tygodniu to nie wiem. Zrobię coś dla siebie, zajmę się swoimi rzeczami.
A jak wam się udał ten tydzień?
 Lubię fotografować księżyc.
 Ciocia zrobiła mi fryzurę na moich urodzinach w czerwcu :)

Zdjęcia stare, bo ładowarka od aparatu gdzieś się zapodziała podczas przeprowadzki.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny warkocz;) Radzilabym Ci zmienic kolor tla bo nic nie widac prawie:(

    zapraszam do mnie:)

    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń